divendres, 29 de març del 2013

2a. MARATEST DE BADALONA!!!!!Ho vam donar tot i més!!!!

          Hola Amics i Amigues!!!!!

Quina emoció!!!! Un any més tard i tornem a posar-nos a prova a Badalona. I no amb 10Quilòmetres, si no amb 30Quilòmetres Asfàltics.
A continuació en Sergi passa a fer la crònica del seu test....."Amb aquesta prova del 24 de Febrer de 2013, de 30 Quilòmetres asfàltics es donava la situació de una bona forma física arrodonida per uns bons entrenaments previs contra el vent i la pluja( pel passeig marítim de Badalona al Masnou), una bona alimentació que jo anomeno "Espartana" i vegana i una motivació extra de voler treure´m del cap el patiment de l´any anterior. Cada dia ho tinc més clar.......el secret va ser esmorzar com una bèstia i saber optimitzar recursos i ritmes durant la cursa. Un dia amb un solete s´aixecava però el fred no va fer vacances,si més no va treballar una mica més. Al Pavelló Olímpic es va crear un ambient molt propici per la motivació extra,degut a que vaig veure moltes cares conegudes d´altres curses com la gent de "CorreBdn" i molts més,amb o sense club esportiu. Potser vaig apurar massa el temps de sortir de casa i vaig anar justet per preparar-me totes les coses que havia de posar-me, com són els mitjons, les cremetes escalfadores i fer les fotos amb els patrocinadors i quedar-me a l´estil "Keniata" amb la samarreta, pantalons curts, guants primets, ulleres de sol, gorra, buff, bessoneres i mitjons compressius "HOKO-Esport" i les bambas asfàltiques....Quin fred!!!!.
                                              GRÀCIES CHOCOLATES SOLÉ!!!!!

                                                                GRÀCIES BIOGRÀ!!!!

La meva cosina Dèlia va venir a donar-me ànims i em va fer molta il.lussió que en tres ocasions m´acompanyes uns metres al meu costat donant-me ànims.
                                                                Gràcies Dèlia!!!!

També ens vam trobar amb el Fredy i el seu pare Alfredo( Alias Cassius)...moments abans de començar...quina il.lussió, el veure que hi ha gent compromesa i esportista.Tant el Fredy com l´Alfredo venien a fer la Maratest com a preparació de la Marató de Roma 2013. Quedava poquet perque començes la 2ªMaratest i tothom estava molt neguitós......jo em vaig posicionar davant de tot.....amb els que estàn davant de tot perquè corren més....i jo no em considero menys!!!Al meu costat esquerra estava la guanyadora de la Mitja Marató de Barcelona 2013 i a la meva dreta molta gent bona i això em motiva més!!!!. També em vaig trobar al Dani C. i la seva companya Susi,amb qui vam dir de sortir a 5minuts el quilòmetre i no ho vaig poder mantenir,ja que em vaig notar molt bé de sensacions i vaig decidir no deixar els 4minuts30 segons per quilòmetre.
Es dona el tret de sortida i sortim com feres i allà davant meu es troba darrere de la tanca l´Enric Guillén(President de Marmun Esport ) en format fotògraf professional i la seva super càmara per fer-me une bones fotos( Gràcies Enric ).



 Ràpidament noto que en menys d´un quilòmetre que vaig per sota dels 5minuts per quilòmetre i decideixo mantenir aquest ritme. Quines bones sensacions. On l´any passat patia, aquest any gaudía!!!


No escatimar al veure i consumir el gel que ens van suministrar l´organització quan tocava....va ser clau!!!!.A la primera volta de 15Quilòmetres vaig passar amb 1hora i 9 minuts....CLAVAT!!!! i continuem per la segona volta.....amb les sensacions igual de fortes. Quina segona volta on deixo els guants a la meva cosina Dèlia i veig al Llibert i la meva germana Silvia( integrants dels A.V.S.L.C.E) per donar-me ànims!!!!
He de reconèixer que era la primera vegada que en cursa m´aturava per pixar dos vegades i la veritat és que em va anar molt bé!!!!Em vaig sentir poderós....així podría definir en general la meva segona Maratest. No vaig sentir-me dèbil en cap moment. Dieta Espartana i vegana i bons entrenos són la clau!!!!L´Últim quilòmetre i mig em vaig animar a fer un super sprint,on haig de destacar els ànims d´en David Ceballos i les seves dues filles. En David C. em va fer una foto molt expressiva de com anava de motivat!!!


Així vaig arribar i em vaig emocionar moltíssim( i em vaig deixar anar) després de passar la línia d´arribada, amb un temps de 2hores21mints i 50segons a la posició 439 de la Classificació General i 427 de la Classificació per Sexe, d´un total de 4000 inscrits!!!!!20 minuts menys respecte a l´any anterior!!!!

      GRÀCIES A LA BOTIGA EL RACÓ DE LA TERRA!!!!!!
Molt bé tot plegat, excepte una millor organització del guardaroba....on es va produïr el "KAOS" i un toc d´atenció negatiu a molts corredors que vaig veure com tractaven molt malament als voluntaris que anaven amunt i a vall amb les nostres motxilles. Quina vergonya aliena!!! A sobre que ho fan voluntàriament venen els supercorredors sense educació i els criden com si fossin ves tú a saber qué.



I fins aquí arriba la crònica d´un veganrunner!!!!

Salut, Esport i A!!!!!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada