divendres, 29 de març del 2013

10ª Marxa de la Selva del Camp-Muntanyes de Prades!!!!Per no oblidar!!!

               Hola Amics i Amigues!!!!!!!

Aquest cap de setmana passat, concretament el dissabte 23 de març de 2013, en Sergi va fer a Tarragona, més concretament a la Selva del Camp, la 10ª Marxa de la Selva del Camp-Muntanyes de Prades. A continuació ens descriu aquesta ferestega "Marxa".
"Hola a txts!!!!!
Des de feia algunes setmanes, un amic que viu al Vallès Oriental entre Sant Celoni i Santa Maria de Palautordera, em burxava per fer amb ell aquesta "Marxa". Feia un parell de mesos que ens haviem retrobat i jo coneixía les seves aptituts pel trekking i els seus coneixements de la montanya, però desconeixía l´alt nivell de trailrunner. Jo a última hora i degut al tema econòmic vaig aconseguir plaça, però ho vaig fer participant combinadament entre Marmunt Esport i A.V.S.L.C.E. Perquè combinadament? Doncs, perquè A:V.S.L.CE vam rebre una oferta d´aconseguir la samarreta de Kilian Jornet a un preu competitiu si corriem promocionant Marmunt Esport i els seus patrocinadors. Així que endevant!!!!En Toni i jo vam quedar a les 22hores del divendres 22 de març a Badalona i vam baixar amb la furgoneta amb l´intenció de dormir a La Selva del Camp i aixecar-nos per fer la "Marxa". El viatge Badalona-La Selva del Camp va ser llarg degut a un mal funcionament elèctric de la furgoneta que ens feia no superar els 80Quilòmetres/hora......etern!!!!Vam arribar en dues hores...i vam aparcar a la porta del Pavelló Municipal, al costat d´altres que van tenir la mateixa idea que nosaltres....fer nit allà. Vam menjar alguna cosa i ens anavem a dormir a quarts d´una......per aixecar-nos a un quart de sis de la matinada. Brutal!!!! A mí m´agrada prendrem el meu temps i vaig anar a visitar "El Roca" i posar-me la roba als lavabos,però vaig acabar al passadís del Pavelló per canviar-me de roba. Vaig a buscar al Toni que ja s´aixecava. Ell també va fer el mateix ritual que jo i vam esmorzar com campions. Vaig demanar que m´escalfessin liquat de civada amb arròs, fruits secs i vinga ens anem preparant que això comença en breu!!! Tota l´estona he posat "Marxa" així perque dels qui marxavem, moltíssims la fariem correns. Quin nivell es deixava veure al voltant del pavelló. Ens vam fer quatre fotos de rigor i au!!!!!





Que això comença!!!Jo no anava entrenat per l´ocasió peró com va dir aquell jugador de futbol:"Pit i collons" i si afegim la força de la ment.....jo ho tirava endevant!!!! Des de les primeres passes ja vaig veure que Toni estava molt fort i ja li vaig dir......tira endevant que jo vaig a un altre ritme. I quin va ser el meu ritme? Vaig aconseguir trotar molta estona fins el quilòmetre 15, on ràpidament em van venir a visitar les rampes......cosa estranya en mí però si diem que no anava fort i vaig decidir que si apareixíen les rampes....m´aturaría a estirar. Em vaig trobar un pal que em va acompanyar la resta de la "Marxa"? Sí, amics i amigues quin nivell de Marxa. Moments mots tècnics com poden ser les quatres parets que vam haver de passar al llarg de tot el recorregut.



Baixades espactaculars!!!! Zones de vistes ultraboniques!!!!Així anaven passant els quilòmetres, entre inici de rampes i consum de gels GU, avellanes i líquid amb electrolies GU.....I jo anava fent quilòmetres però quan portava gairebé una Marató, m´enrecordo que jo tinc les claus de la furgoneta i en Toni segur que arribarà molt aviat....quina sensació de pensar que en Toni es quedaría sense poder dutxar-se ni canviar-se....bufff!!!!!




 Al arribar a Prades, vaig fer una aturada tècnica a la Plaça de la Vila on hi havia avituallament considerable( en el sentit que hi havia pa amb tomàquet, a més a més de les avellanes boníssimes de costum , l´aigua i líquids energètics )pels que no són vegans. Però tot arriba i algun dia ens tindràn amb més consideració!!!!Prades em va semblar un poble molt bonic i petit i la plaça em va agradar moltíssim, amb aquella pedra vermella i la font peculiar. Va ser una aturada tècnica( seure, canvi de mitjons, menjar el pa amb tomaquet, repostar d´aigua amb electrolites GU )i continuar. Vaig sortir amb samarretea tècnica interiro i samarreta Salomon,però cap el quilòmetre 20 de la Marxa.....tothom es va posar el paravent corresponent perquè es va girar vent i fred a aquelles muntanyes.




Sortint de Prades ens faltava la tercera ultrapujada.....espectacular!!!!Sis quilòmetres ens separaven de


Prades a Capafonts....duríssims i algun tram amb una senyalització molt justeta.......i abans d´arribar a Capafonts m´agafa la Volta Ciclista a Catalunya passant per davant meu i jo sense poder creuar......ciclistes, motos,cotxes dels equips i m´escolo a un petit forat per poder creuar......com anaven....txts,clar(Ciclistes i extres)!!!!.

Els Últims 13quilòmetres van ser durs però els vaig afrontar amb la força de no fer esperar massa al Toni.Trams en pla i baixada trotant i de pujada, caminant amb l´ajuda del pal. Al punt de control número 9 i després de fer propaganda de A.V.S.L.C.E em comenten que hi ha dos marxadors més que són vegans!!!!Ole per ells!!!!!Ja som més!!!!!
Després de baixar cap a La Selva del Camp el més ràpid que vaig poder vaig arribar després de 11hores i 5minuts!!!!Quina gran "Marxa"!!!!La recomano pels trams tècnics i els paisatges espatarrants!!!! Llàstima que en Toni va arribar en 8hores i 43minuts....Quina bèstia!!!!
En Toni va acabar a la posició 28 de 432 participants......
 i en Sergi va acabar a la posició 171 de 432 participants!!!!

 
Dutxats i canviats i després de fer una mica de xerrada amb molts participants, decidim marxar cap a Badalona i al ritme que la Furgo ens va deixar.......si jo vaig baixar la furgoneta...en Toni que es trobava en millors condicions que jo...la va pujar a la velocitat que ens permetía......

Gràcies a:
El Racó de la Terra i Chocolates Solé i Biogrà i Marmunt Esport i Feng-D´Shila i GU i HOKO ESPORT!!!!!

I fins aquí aquesta crònica, d´una "Marxa" vibrant!!!!!Que no és un joc!!!!
Fins la propera!!!!!!
                 Salut, Esport i A!!!!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada