divendres, 4 de maig del 2012

LA HALFTRAILBCN 2012,ja és història!!!!!

Hola Amics i Amigues!!!!!

Aquest dissabte passat,28 d´abril de 2012 va sortir de La Plaça de La Fragata de Sitges,la UTBCN,HTBCN i la STBCN. El nostre company Sergi estava apuntat a fer la HalfTrail de 72km. Deixem que sigui ell qui faci la crònica:
"Hola Amics i Amigues.....el dia s´aixecava ennuvolat i en Dani, el Cristian i jo sortiem de Bcn i Bdn en cotxe cap a Sitges. La matinada era fresca i els nervis d´una nova aventura ens inundaven. Els tres estavem motivats.Prendre alguna cosa calenta abans de començar,desprès anar a pel xip i preparar-nos per la sortida. En Dani i en Cristian van sortir molt forts i jo vaig aplicar la disciplina que he après desprès de tants quilòmetres en marxes llargues(pujades caminant i còrrer en plà i baixada,què dic còrrer...trotar).
No té res a embejar a la Matagalls-Montserrat o sí.....Aquesta cursa és molt dura degut a que el 60% del recorregut es fa trepitjant roc i roques molt ben posades i de fàcil caiguda. El sòl es fa molt monòton i has d´estar molt pendent. Quin Garraf ennuvolat ens vam trobar i gràcies a això no vam patir aquest sol que va començar a caure sense treba durant unes hores, per tornar-se a tapar. Els primer dos quilòmetres es fan eterns degut a que es formen coll d´ampolla per pujar i baixar escales,però sortint de la zona urbana....comença la festa.
Destacar el sistema de registre de pas pels controls. Ara bé,hem de posar un semàfor vermell als avituallaments i les senyalitzacions en diverses zones. El avituallaments líquids i sòlids van ser escasos durant tot el recorregut,però al arribar a Begues ja va ser d´escàndol.Teòricament hauria pasta i arròs però,ni rastre quan vaig arribar jo.Un senyal de que hi havia hagut era el tomàquet fregit que el vaig haver de posar al pa de motlle amb fruits secs que em vaig agenciar i de líquid....poc per endur, a no ser que sigi aigua. Això no em va agradar. Veure Porshe Cayenne i WV tot terreny a full i nosaltres sense estar abastits no fa gaire gràcia. Desprès de Begues comença la segona part del recorregut, que si fins ara portavem 33 km més o menys encara quedaven 40 km més. He de fer especial menció a l´avituallament d´Olesa de Bonesvalls on em van proporcionar unes galetes veganes que em van anra molt bé.Gràcies perque jo els hi vaig explicar la situació de runner vegà i ràpidament van mirar els ingredients del codony(boníssim) i aquestes galetes. Una altre cop,Gràcies. Aquesta segona part del recorregut es fa més llarga i mai s´acaba,doncs sempre hi ha un turonet més que pujar.....buffff!!!!
M´agradaría donar un toc d´atenció als participants que durant tota la travessa van anar deixant rastres de brossa.Això no es fa!!!!! El plàstic no és orgànic i més a la muntanya. Quina penya!!!! L´organització podría haver distribuït més llocs on deixar les restes plàstiques. Només espero que després hi haguès algú que passés a recollir els articles dels superrunners que no poden aguantar el seu residu i l´han de deixar a la Serra del Garraf.
Així doncs,la HalfTrailBcn en va agradar molt i intentarem repetir-ho l´any que vé. Des d´Atletes Vegetarians Sense Límits Club Esportiu escriurem a l´organització per traslladar aquestes cosetes que no m´han agradat. Nosaltres diem el que pensem al responsable i no ens amaguem de res. Els números són el següents:

Dani C va fer un temps de 9hores43 minuts i 39 segons, quedant a la posició 26  de 139 de la seva categoría i posició 38 de 260 a la general. En Cristian va plegar a Begues i Jo vaig fer un temps de 11hores20minuts i 6 segons,quedant a la posició 64 de 139 de la categoría i posició 109 de 260 a la General. "

Aquesta ha estat la crònica d´en Sergi.
Amics i Amigues l´esport són     
moltes coses, 
així com  aventura,patiment,esforç,plaer,cansament,sensacions i satisfacció de què estem vius!!!!!

Salut,Esport i A!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada